Крок перший - створити обліковий запис Google
1. Для створення облікового запису Google скористайтеся посиланням: Створення запису
2. Дотримуйтеся запропонованої інструкції.
Крок другий - перехід до хмарного сховища
1. Увійдіть в обліковий запис Google
2. Перейдіть на сторінку Google диск
3. В результаті ви повинні побачити наступну сторінку:
Крок третій - створення папок
1. Посередині відкритої сторінки натисніть правою клавішею миші. у вас з'явиться невелике віконце, виберіть пункт Нова папка
2. Введіть назву папки, яка вам потрібна, наприклад "Навчально-методична робота" та натисніть кнопку "Створити".
3. Увійшовши в створену папку, ви можете створювати інші папки, які вам потрібні, за тим же принципом. У створені папки ви можете копіювати необхідні документи шляхом перетягування з вікна Провідника у вікно з відкритим Google Disk.
Крок четвертий - створення посилань
1. Підведіть курсор на створену папку і натисніть праву кнопку миші. У з'явившемся вікні виберіть "Отримати посилання"
2. У з'явившемся вікні натисніть "Обмежений доступ", та оберіть "Усі користувачі, які отримали посилання".
3. Посилання повинне стати зеленого кольору. Потім натисніть "Копіювати" та "Готово"
4. Створіть новий документ Word. Натисніть кнопку "Вставити" на робочій панелі програми. У документі з'явиться посилання на ваш Google Disk. Збережіть документ і надійшліть його адміністратору сайту по електронній пошті admin @webdes.com.ua