Комісія з питань розгляду звернень громадян (далі - Комісія) організована у 2015 році на період проведення антитерористичної операції на території Луганської області за місцем розташування Державного закладу «Луганський державний медичний університет» (далі – ДЗ «ЛДМУ») за новою юридичною адресою: вулиця 16 Липня, будинок 36, місто Рівне, 33028, відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 26 березня 2022 року № 527 «Про організацію діяльності Державного закладу «Луганський державний медичний університет» та у зв’язку з тим, що архів університету знаходиться на тимчасово непідконтрольній Україні території.
Мета роботи комісії:
Всебічний контроль за розглядом звернень громадян і вирішення порушених у них проблем, задоволення законних прав та інтересів громадян, підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян та дотримання чинного законодавства України.
Комісія компетентна у вирішенні наступних завдань:
- розгляд звернень фізичних і юридичних осіб та прийняття рішення щодо підтвердження або непідтвердження факту навчання та видачі дублікатів документів;
- розгляд повторних звернень, якщо заявники не згодні з раніше прийнятими рішеннями.
Склад комісії:
Голова комісії: Сергій СМІРНОВ – ректор;
Секретар: М.А.Мальцева – діловод канцелярії;
Члени комісії:
І.С. Коробко декан факультету післядипломної світи
О.Є. Оксенюк в.о. медико- фармацевтичного факультету
В.В. Рудь начальник експлутаційно - техничного відділу.
Перелік документів, які подаються особою з метою отримання
дубліката документа:
1. Заява про видачу дубліката документа, написана на ім’я ректора ДЗ «ЛДМУ». У заяві зазначаються прізвище, ім’я, по батькові; місце проживання; контактний номер телефона; контактний e-mail; дата народження; паспортні дані; найменування документа, який втрачено / пошкоджено, його серія, номер, ким (повна назва закладу вищої освіти, що видав документ) та коли виданий; причина видачі дубліката документа; інші відомості, якщо власник вважає їх суттєвими для видачі дубліката (ЗРАЗОК ЗАЯВИ);
2. Завірені копії:
- паспорта;
- реєстраційного номера облікової картки платника податків (РНОКПП);
- документа про зміну прізвища (свідоцтва про шлюб / розлучення);
- трудової книжки (із записом про навчання / проходження інтернатури / проходження аспірантури);
- сертифікати КРОК 1, 2, 3 (розпочинаючи з 2002 року);
- залікової книжки та інших документів - надаються у разі необхідності;
3. Копії:
- диплома та додатка до диплома (у разі відсутності додатка до диплома, надається архівна довідка про навчання з переліком дисциплін, годин та оцінок) – надаються у разі необхідності отримання дубліката диплома та додатка до диплома;
- сертифіката - надається у разі необхідності отримання дубліката сертифіката;
- свідоцтва - надається у разі необхідності отримання дубліката свідоцтва;
4. Фотокартка3x4 см (1 шт) - надається у разі необхідності отримання дубліката сертифіката;
5. Оголошення у друкованих засобах масової інформації за місцем проживання власника документа, у якому має бути зазначена назва документа; його серія, номер, ким (повна назва закладу, що видав документ) та коли виданий, на чиє ім’я виданий та про визнання його недійсним (ЗРАЗОК ОГОЛОШЕННЯ);
6. Згода на збір та обробку персональних даних (ЗГОДА)
Забрати готовий документ може інша особа, яка має доручення, оформлене належним чином і обов’язково завірене нотаріусом.
.
Перелік документів, які подаються особою з метою отримання
архівної довідки, витягу з навчального плану, витягу з навчальних програм:
1. Заява про видачу архівної довідки / витягу з навчального плану / витягу з навчальних програм, написана на ім’я ректора ДЗ «ЛДМУ». У заяві зазначаються прізвище, ім’я, по батькові; місце проживання; контактний номер телефона; контактний e-mail; дата народження; паспортні дані; назва закладу вищої освіти, у якому навчався студент; період навчання; інші відомості, якщо власник вважає їх суттєвими для видачі документа(ЗРАЗОК ЗАЯВИ);
2. Завірені копії:
- паспорта;
- реєстраційного номера облікової картки платника податків (РНОКПП);
- документа про зміну прізвища (свідоцтва про шлюб / розлучення);
- трудової книжки (із записом про навчання / проходження інтернатури / проходження аспірантури);
- диплома та додатка до диплома -надаються у разі необхідності отримання архівної довідки / витягу з навчального плану / витягу з навчальних програм за період навчання;
- сертифікати КРОК 1, 2, 3 (розпочинаючи з 2002 року);
- сертифіката - надається у разі необхідності отримання архівної довідки / витягу з навчального плану за період проходження інтернатури;
- свідоцтва - надається у разі необхідності отримання архівної довідки за період проходження аспірантури;
- залікової книжки та інших документів - надаються у разі необхідності;
3. Згода на збір та обробку персональних даних (ЗГОДА)
Положення про комісію з питань розгляду звернень громадян
Контактні дані:
Адреса: вулиця 16 Липня, 36, місто Рівне
е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Контактна особа: М.А. Мальцева